Młodość online pl

Film Młodość online pl 2015

gatunek: Dramat
produkcja: Francja, Szwajcaria, Wielka Brytania, Włochy
premiera: 18 września 2015 (Polska) 20 maja 2015 (świat)

Plakat filmu

online pl

Opis filmu

Dwa prawie osiemdziesiąt lat znajomi idą do hotelu, aby odpocząć po Alpach. Fred (Michael Caine) jest emerytowanym dyrygent i kompozytor. Mick (Harvey Keitel) jest reżyserem filmowym podczas kręcenia, bo wierzy, że jego ostatnim wielkim filmem. W obliczu nieubłaganego upływu czasu, jego przyjaciele pamiętają przeszłości i spojrzeć w życiu młodych ludzi, których nawet wydaje się być wiecznością. Pewnego dnia Fred otrzymuje wiadomość od królowej Elżbiety, który upiera się, że prowadził orkiestrę, która ma dać koncert w Pałacu Buckingham z okazji urodzin księcia Filipa.

Recenzja filmu

Kanonada z filmu zakończy się jutro. Starożytna legenda muzyki klasycznej i wielki reżyser spisujący kamery do jego woli; Gwiazdy Hollywood ubolewający więcej cynizmu Fabryce Snów i starego diva, którzy mieszkają w dawnej świetności; Dzikie pnącza pożądliwie oglądania córka kompozytora i otyłości była uderzająco przypomina piłkarz Diego Maradona; Brytyjska królowa i nastolatek kurwa; młodych i starych, miłość i śmierć, pragnienie i impotencja. On nawet Miss Universe, kuszące ludzi ekskluzywnego kurortu szwajcarskiego. Zwycięskie krowy przytroczonych dzwony sew Symfonia cześć życia.

Jego pierwszy film od czasu nagrodzonego Oscarem „The Great Beauty” Paolo Sorrentino nakręcony częściowo w Davos, znaki azyl „Czarodziejska góra” Tomasza Manna. Trop jest poprawna, ten film w wadze ciężkiej. Reżyser przedstawia inną postać na scenie, jak gdyby ożenił polifoniczne twarze kina sztuki są pokazane na kilka chwil, a następnie znika co jakiś czas, aby zmienić nastawienie aparatu rysuje nam szalony taniec. Oś dużo, jednak jest przyjaźń kompozytor Fred (Michael Caine) z reżyserem Mick Harvey Keitel (). Pierwsza miłość sztuki i sprzedawane jako emerytowany mistrz przyjeżdża z córką i pomocnika, jednej osoby (Rachel Weisz). Ten ostatni, wraz z młodych pisarzy i aktorów, próbuje dodać ostatnią scenę z jego opus magnum, a do stwierdzenia, że ​​stary film nadaje się tylko do kłamstwa pamięci. Problemy można powiedzieć o klasycznych obszarach, gdzie obracające Sorrentino.

Podczas spacerów, kąpieli i lecznicze uzdrowiska symbole zwykle nie mówią i debata – tak napisane – fantastycznie wizji starości pojawia się jako walkę z jego pamięci. Dyrektor uważa, że ​​znaki gdzieś pośrodku pomiędzy wszystkich mądrości „jesieni życia”, który obiecuje nam pop-kultury i degradacji tkanek i erozji pamiętać, że nawiedza obu. Kino Art. Mężczyźni mówią o nawalania trudności robi stawek dziennych, próbując poderwać dziewczynę w cieniu pamięci, które razem rozdrobnione. Kamera pokazuje jego pomarszczona, określa jej erotyczne relacje z nowego urzędu (duży szczególną scenę z „Jak w ręce masażysty) i jego przyjaciele nie żyją, niech żyje swoją sztukę: Fred jest wymienione na pastwisku krowy i Miks – w tej samej polanie – prześladowanej bohaterki jego filmy: kobiety, twardy gliniarz, udręczone klasę siłaczki pracy, krwawa „scream queen” prosto z horroru Połączenie „Osiem i pół” Felliniego jest oczywiste, i jak można sobie wyobrazić, to jest po prostu mistrzem korowód, który czci. SORRENTINO rozpocząć.

Dziennik szaleństwo z roi ekran jest krytyka – subtelność, z jaką SORRENTINO zgłębia podświadome krajobrazy swoich bohaterów, w końcu jego znaku towarowego. Wątpliwe jest, ale jego artystyczna Pielęgnacja dialektyka sfrustrowani dużym techniki filmowej w Hollywood. Sceny jak złym teledysku pełne wybuchów i płci oraz epizodyczne dyskusje rewolucji jest rzeczywiście ironiczne puentowane (np. Coded Konwencja koszmar), ale trudno oprzeć się wrażeniu, że jest to ironia wynikająca z asekuranctwa. Requiem dla Wielki Kina naprawdę po prostu nie brzmi prawda w ustach kogoś z tak dużo zabawy do zabawy z filmem; Co to jest biografia Giulio Andreotti może obrócić na korzyść tragikomedia granicznej i horroru.

„Młodzież jest cały film, ale to nie znaczy, że można spotkać. Nie zdziwiłbym się, gdyby ta historia da mu miejsce wśród arcydzieł, a jednak wiem, że SORRENTINO tylko siebie więcej. Głównym metaforą filmu nie jest zbyt oryginalna, ale to dostaje punkt. Tutaj jest jednym z pisarzy Mick przegląda szczyty teleskop góry, a następnie spójrz na drugiej stronie urządzenia stojącego obok kolegów. Na progu życia wszystko, co jest pod ręką, na koniec zniekształconej perspektywy ruchu ludzi i mgliste pojęcie. Umysł i ciało nie są wiarygodne mechanizmy, więc jedyną rzeczą, do której może polegać na emocjach – mówimy SORRENTINO wyrazić ich charaktery żałujących głosu ludu, spragniony, miłości i cierpienia nie daj Boże, że wiek..

Zwiastun filmu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *